大火災の夢⓸宇宙元旦が近い

今朝は夢を見ていない

ホッとして居る自分が居る

気になって居たFIELDS of GREENの歌詞

commentしたので他のcommentが御知らせで来る

Powerful words. The truth is in our hearts all through our ears.♾️

POWERFUL WORDS☜ちゃんと聞き取れないよ

こりゃしっかりcheckしなきゃ

GOOGLE検索するも無い

なんのこっちゃない

TONYがちゃんと書いてくれて居た

I never knew why I was running

It always felt like I'd fallen

Into a sleep so deep

It's hard to wake


I'm coming out of the winter

Into the fullness of summer

The seasons they reign

It's alright


And now I'm leaving the city

To hear the quiet inside me

These fields of green are enough

Just that way

I've come

home home home


Don't wanna go, don't wanna leave yet

These are the places that we met

There's a fire inside

You called

And I'm coming back to life


なぜ走っているのか全く解らなかった

いつも落ち込んだような気がした

とても深い眠りの中へ

起きるのが難しい


そして今私は街を離れます

私の中の静けさを聞くために

この緑の野原だけで十分です


中で火が燃えている

きみが呼んだ

そして私は生き返る



この数日の身辺で起こった色々は


全部統合され


今日私が3D物質肉体人生で体験して居る世界の


本質をハッキリ浮かび上がらせる


だから


私はどうしたらいいのかも


同時にクリアに成る




コメント

このブログの人気の投稿

私の炎は赤じゃない...青くて白い

で…私はどうしようかな⓵

覚悟決めて乗り切らなければなりませんね➍因縁の問題ですね