僅か2世代で全て失うのか⁉️

何千年もの間

人々は食べ物を育て衣服を縫い

食べ物やハーブで病気を治療し

避難所を建てて生き残る方法を知っていました

それらのスキルを人類から消し去り

私達がシステムに完全に依存し

翻弄されるようになるまで

わずか2世代しかかかりませんでした

For thousands of years people have known how to grow food, sew clothing, treat sickness with food and herbs, build shelters and survive. 

It only took 2 generations to erase those skills from humanity and make us completely dependent on and at the mercy of the system.

コメント

このブログの人気の投稿

私の炎は赤じゃない...青くて白い

で…私はどうしようかな⓵

覚悟決めて乗り切らなければなりませんね➍因縁の問題ですね